D 2004

Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově.

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově.

Název anglicky

Conceptual polarity and complementarity in environmental education.

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Bratislava, Sborník príspevkov Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní VIII. Kvalita života jako multidisciplinárny problém, jej odraz v projektovaní obsahu výchovy a vzdelávania v materských a základných školách. od s. 66-69, 4 s. 2004

Nakladatel

Pedagogická fakulta UK a Obianské združenie Výchova-VedaVzdelávanie-Výzkum.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00019811

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-969146-0-X

Klíčová slova anglicky

Conceptual polarity and complementarity in environmental education; didactical dimension.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:22, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorka analyzuje koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově. Vychází z toho, že její různé koncepce se odvíjejí od různých východisek a vztahují se k různým referenčním rámcům včetně různě stanovených centrálních kategorií.

Anglicky

The author analyses conceptual polarity and complementarity in environmental education and dwells upon its didactical dimension.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole