2004
Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově.
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově.
Název anglicky
Conceptual polarity and complementarity in environmental education.
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Bratislava, Sborník príspevkov Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní VIII. Kvalita života jako multidisciplinárny problém, jej odraz v projektovaní obsahu výchovy a vzdelávania v materských a základných školách. od s. 66-69, 4 s. 2004
Nakladatel
Pedagogická fakulta UK a Obianské združenie Výchova-VedaVzdelávanie-Výzkum.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00019811
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-969146-0-X
Klíčová slova anglicky
Conceptual polarity and complementarity in environmental education; didactical dimension.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:22, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Autorka analyzuje koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově. Vychází z toho, že její různé koncepce se odvíjejí od různých východisek a vztahují se k různým referenčním rámcům včetně různě stanovených centrálních kategorií.
Anglicky
The author analyses conceptual polarity and complementarity in environmental education and dwells upon its didactical dimension.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|