Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{561817, author = {Horká, Hana}, address = {Praha}, booktitle = {Učitel a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Sborník z mezinárodní konference.}, edition = {první}, keywords = {Key teacher competence for environmental education; teacher training process; standards for pre-graduate teacher training for primary school}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {80-86360-42-3}, pages = {23-28}, publisher = {UK}, title = {AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 561817 AU - Horká, Hana PY - 2004 TI - AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE PB - UK CY - Praha SN - 8086360423 KW - Key teacher competence for environmental education KW - teacher training process KW - standards for pre-graduate teacher training for primary school N2 - Autorka zdůvodňuje klíčovou kompetenci učitele pro realizaci ekologické výchovy. Všímá si jí v širším kontextu přípravy učitelů a uvádí standard pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy. Stať prezentuje některé výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu ER -
HORKÁ, Hana. AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE (AXIOLOGICAL DIMENSION OF ENVIRONMENTAL EDUCATION AND TEACHER COMPETENCE). In \textit{Učitel a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Sborník z mezinárodní konference.}. první. Praha: UK, 2004, p.~23-28. ISBN~80-86360-42-3.
|