D 2004

Problematika jakosti v malých a středních podnicích

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Problematika jakosti v malých a středních podnicích

Název česky

Problematika jakosti v malých a středních podnicích

Název anglicky

The Issue of a Quality in small and medium Enterprises

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III, od s. 122-125, 4 s. 2004

Nakladatel

ČZU PEF

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00009687

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-213-1162-2

Klíčová slova anglicky

quality; marketing; small and medium enterprises
Změněno: 12. 1. 2005 13:48, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky výzkumu prováděného v malých a středních podnicích (především v Jihomoravském kraji) v roce 2004. Výzkum byl prováděn ve formě sondy, která byla zaměřena především na chápání a využívání marketingu v podnicích, nicméně odhalila některé závažné skutečnosti týkající se jakosti, resp. chápání a pojetí jakosti zkoumanými podniky. Výsledky sondy přitom korespondují s některými obecně vyslovovanými tvrzeními o pojetí jakosti v podnicích v ČR a dávají je do souvislosti nejen s celkovým pojetím marketingu, ale také se způsobem řízení podniku.

Anglicky

The paper presents the main results of a research in small and medium enterprises (especially in the south Moravia region). We prepared the research in a form of a probe aimed at understanding and using marketing, yet it also detected some significant facts about quality management. Results of our probe-research strongly correspond with some generally enunciated findings in an approach of quality in enterprises in Czech republic and they give them connection with complete approach of the marketing and with a style of a management too.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání