HAVEL, Jiří. Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů. In Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy. 1. vyd. Banská Bystrica: PdF UMB, 2004, s. 31-35. pedagogika. ISBN 80-8055-899-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů
Název anglicky The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Banská Bystrica, Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy, od s. 31-35, 5 s. pedagogika, 2004.
Nakladatel PdF UMB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00011767
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8055-899-X
Klíčová slova anglicky Cooperative teacher; Intervention;
Štítky cooperative teacher, intervention
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 27. 5. 2009 11:47.
Anotace
Kapitola je věnována charakteristice vybraných intervencí, které fakultní cviční učitelé uplatňují při rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Anotace anglicky
The absract contains the informations about interventions of faculty cooperative teachers in development of student`s profesional skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 06:24