OPATŘILOVÁ, Dagmar. Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách. In POLÁŠKOVÁ, Dagmar. Komplexní systém výchovně-vzdělávací péče o děti a mladistvé s tělesným postižením. 1. vyd. Praha: SEPTIMA, 1995, s. 52-73. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-85801-47-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Název česky Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Název anglicky Proposal of Assessment Methods for Teachers of Pupils with Physical Impairments in Mainstream and Special Preschools
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Komplexní systém výchovně-vzdělávací péče o děti a mladistvé s tělesným postižením. od s. 52-73, 22 s. Edice pedagogické literatury, 1995.
Nakladatel SEPTIMA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/95:00030787
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85801-47-7
Klíčová slova česky Mateřská škola; tělesné postižení; diagnostika; metody a formy práce.
Klíčová slova anglicky Preschool; physical disability; dassessment; methods and forms of work.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 21. 10. 2009 20:57.
Anotace
Příspěvek je určen pro učitelky mateřských škol, které vzdělávají děti s tělesným postižením. Předmětem zájmu je speciálně pedagogická diagnostika.
Anotace anglicky
This article is written for teachers at preschools, who teach children with physical disability. It focuses on special education assessment.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 15:08