Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{564014, author = {Suchánek, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy}, edition = {1.}, keywords = {marketing mix; marketing tools; small and medium enterprises}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {80-245-0809-5}, pages = {31-31}, publisher = {Oeconomica}, title = {Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 564014 AU - Suchánek, Petr PY - 2004 TI - Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR PB - Oeconomica CY - Praha SN - 8024508095 KW - marketing mix KW - marketing tools KW - small and medium enterprises N2 - Článek mapuje využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu. ER -
SUCHÁNEK, Petr. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In \textit{Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy}. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004, s.~31-31. ISBN~80-245-0809-5.
|