VOJTOVÁ, Věra. Škola a její role při ovlivňování chování žáků. In Problematika integrace dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ, ZŠ a SŠ, školských zařízení, do MŠ, ZŠ, SŠ a školských zařízení. 1. vyd. Olomouc: UP, 2003, s. 53-63, 10 s. ISBN 80-244-0725-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola a její role při ovlivňování chování žáků
Název česky Škola a její role při ovlivňování chování žáků
Název anglicky The role of school enviroment in the process of influencing students behaviour
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Problematika integrace dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ, ZŠ a SŠ, školských zařízení, do MŠ, ZŠ, SŠ a školských zařízení, od s. 53-63, 10 s. 2003.
Nakladatel UP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00030820
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-0725-6
Klíčová slova anglicky kázeňsky problémový žák; efektivní výuka; kázeňská politika školy; postoje žáků učitelů; postoje ke vzdělávání; pravidla kázně; sociální kompetence; vztahy ve škole; sebekorekce
Štítky efektivní výuka, kázeňsky problémový žák, kázeňská politika školy, postoje ke vzdělávání, postoje žáků učitelů, pravidla kázně, sebekorekce, sociální kompetence, vztahy ve škole
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 12. 12. 2007 16:52.
Anotace
Prezentace výsledků výzkumu vlivu školní politiky kázně na chování žáků a jejich postoje ke vzdělávání. Rozdíly v postojích žáků označovaných za problémové ve svém chování.
Anotace anglicky
Introduction of research results on the students attitudes in face of the school discipline.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 03:34