PORTEŠOVÁ, Šárka. Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace. Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Název česky Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Název anglicky Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation
Autoři PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant).
Přednáška na konferenci -Vývoj a utváření osobnosti v soc. a etn. kontextech.
Vydání 2005.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/05:00012355
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky gifted; social-emotional problems; psychological adaptation
Štítky gifted, psychological adaptation, social-emotional problems
Změnil Změnila: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Změněno: 15. 1. 2005 19:41.
Anotace
Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače s možnýmo sociálními a emocionálními problémy rozumově nadané dětské populace.
Anotace anglicky
The aim was to presents common socio-emotional problems of school aged gifted children.
Návaznosti
GP406/02/D143, projekt VaVNázev: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 10:41