JANÍKOVÁ, Věra. Kommunikative Grammatik aus sprachdidaktischer Sicht. In Grammatik und Kommunikation. Eine neue Herausforderung innerhalb des vereinigten Europa. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv.Cyrila a Metoda v Trnave, 2005, s. 35-38. ISBN 80-89034-81-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kommunikative Grammatik aus sprachdidaktischer Sicht
Název česky Komunikativní gramatika z pohledu lingvodidaktiky
Název anglicky Communication Grammar - Sight of Methodology of Foreign Language Teaching
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Trnava, Grammatik und Kommunikation. Eine neue Herausforderung innerhalb des vereinigten Europa. od s. 35-38, 4 s. 2005.
Nakladatel Univerzita sv.Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012358
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-89034-81-0
Klíčová slova anglicky Methodology; learning and teaching of foreign language; communicative grammar; communicative competence
Štítky communicative competence, communicative grammar, Methodology
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 20. 3. 2006 15:03.
Anotace
Der Beitrag beschäftigt sich mit der Erläuterung von zwei Begriffen: "Systemgrammatik" und "Kommunikative Grammatik" aus der Sicht der Fremdsprachendidaktik. Gleichzeitig bietet er einige wichtige Merkmale der Vermittlung von kommunikativer Grammatik und zwei konkrete Unterrichtsentwürfe an.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá rozdíly mezi lingvisticky pojatou gramatikou a komunikativní/pedagogickou gramatikou ve výuce němčiny jako cizího jazyka a nabízí několik praktických námětů pro výuku.
Anotace anglicky
This article deals with differences between the linguistic grammar and the communicative/pedagogical grammar in the teaching of German as a foreign language and offers several grammar exercises.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:55