D 2003

Vývojové priority výchovy a duševní zdraví

ČAČKA, Otto

Základní údaje

Originální název

Vývojové priority výchovy a duševní zdraví

Název česky

Vývojové priority výchovy a duševní zdraví

Název anglicky

PRIORITIES OF EDUCATION IN THE PROCESS OF MENTAL DEVELOPMENT

Autoři

ČAČKA, Otto (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Učitelé a zdraví, 10 s. 2003

Nakladatel

Pavel Křepela

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/03:00010849

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86669-02-5

Klíčová slova anglicky

developmental; priorities of educatuon; adequate forms of educatuon; healthy mental development

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 18:04, doc. PhDr. Otto Čačka

Anotace

V originále

Výchovná práce by měla v každém stadiu optimálně spojovat vedle vývojových možností také obecné cíle výchovy rozdělené na dílčí vývojové úkoly. Daná práce hledá možnost využití koncepce vrstev duševního dění osobnosti jako východiska ke stanovení priorit výchovného zaměření v jednotlivých vývojových stadiích.

Anglicky

Author of this article provides a special survey of developmental tasks in the respective stoges of mental development and means of education in each stage from the early childhood through adolescence to maturity.

Návaznosti

MSM 144100001, záměr
Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)