2003
Vývojové priority výchovy a duševní zdraví
ČAČKA, OttoZákladní údaje
Originální název
Vývojové priority výchovy a duševní zdraví
Název česky
Vývojové priority výchovy a duševní zdraví
Název anglicky
PRIORITIES OF EDUCATION IN THE PROCESS OF MENTAL DEVELOPMENT
Autoři
ČAČKA, Otto (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Učitelé a zdraví, 10 s. 2003
Nakladatel
Pavel Křepela
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/03:00010849
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86669-02-5
Klíčová slova anglicky
developmental; priorities of educatuon; adequate forms of educatuon; healthy mental development
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 18:04, doc. PhDr. Otto Čačka
V originále
Výchovná práce by měla v každém stadiu optimálně spojovat vedle vývojových možností také obecné cíle výchovy rozdělené na dílčí vývojové úkoly. Daná práce hledá možnost využití koncepce vrstev duševního dění osobnosti jako východiska ke stanovení priorit výchovného zaměření v jednotlivých vývojových stadiích.
Anglicky
Author of this article provides a special survey of developmental tasks in the respective stoges of mental development and means of education in each stage from the early childhood through adolescence to maturity.
Návaznosti
MSM 144100001, záměr |
|