JEŽEK, Stanislav. Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy. Ježek S. In Psychosociální klima školy II. Brno: MSD Brno s.r.o., 2004, s. 36-86, 50 s. ISBN 8086633292.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy
Název anglicky The development of a method for the assessment of school climate
Autoři JEŽEK, Stanislav (203 Česká republika, garant).
Ježek S.
Vydání Brno, Psychosociální klima školy II. od s. 36-86, 50 s. 2004.
Nakladatel MSD Brno s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00011983
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 8086633292
Klíčová slova anglicky school climate assessment; focus groups
Štítky focus groups, school climate assessment
Změnil Změnil: doc. Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D., učo 18832. Změněno: 10. 2. 2005 12:19.
Anotace
Příspěvek popisuje proces tvorby metodiky, jíž by bylo možné zjišťovat klima školy z pohledu žáků a učitelů. Navrhovaná metodika se zameřuje na druhý stupeň základní školy a kombinuje skupinové rozhovory (focus groups) s flexibilní dotazníkovou metodou.
Anotace anglicky
The paper describes the development of an assessment technique which would allow us to asses school climate from the perspective of both students and teachers. The proposed method combines focus groups with a flexible questionnaire.
Návaznosti
GA406/03/0940, projekt VaVNázev: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence
Investor: Grantová agentura ČR, Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 14:20