PAVLOVSKÁ, Marie. Učitelovo pojetí výuky v současné škole. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. 1. vyd. Brno: MU, 2004, s. 38.47, 9 s. ISBN 80-210-3474-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitelovo pojetí výuky v současné škole
Název česky Učitelovo pojetí výuky v současné škole
Název anglicky Drama in the teachers approach to teaching
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, od s. 38.47, 9 s. 2004.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00011988
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3474-2
Klíčová slova anglicky drama; methodos; innovation; approach teaching
Štítky approach teaching, Drama, innovation, methodos
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 30. 5. 2008 14:05.
Anotace
Jací jsou současní učitelé, jaké jejich pojetí výuky jsme se snažili zjistit pomocí kvantitativního výzkumu, Výsledky šetření ukazují, že je rozdíl mezi učiteli, kteří si osvojili metody dramatické výchovy a aktivně je využívají, a učiteli, kteří inklinují ke klasickým metodám práce. Rozdíl jsme zjistili především v pojetí cílů, organizačních forem, výukových metod, pojetí žáka, učitelské role a sebe sama jako učitele.
Anotace anglicky
The presend work deals with teachers appropoach to teaching in contemporary schools, beacause the latest research shows that this element strongly influences the adoption of changes awaiting our school system
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 08:58