D 2004

Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici

ŠVEC, Vlastimil

Základní údaje

Originální název

Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici

Název anglicky

Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition

Autoři

ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant)

Vydání

Opava, Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1, od s. 81-90, 10 s. 2004

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00012013

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7248-256-4

Klíčová slova anglicky

pedagogical implicit knowledge; pedagogical condition
Změněno: 14. 2. 2005 15:12, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

V originále

Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.

Anglicky

The stuedy describe the way form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition.

Návaznosti

GA406/02/1247, projekt VaV
Název: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení