ŠVEC, Vlastimil. Experience of Student Teachers as a Source of their Pedagogical Knowledge. The New Educational Review. 2004, roč. 4, 3-4, s. 57-69, 12 s. ISSN 1732-6729.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Experience of Student Teachers as a Source of their Pedagogical Knowledge
Název česky Zkušenost studenta učitelství jako zdroj jeho pedagogických znalostí
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant).
Vydání The New Educational Review, 2004, 1732-6729.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00012014
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky experience; student teachers; pedagogical knowledge
Štítky experience, pedagogical knowledge, Student teachers
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 14. 2. 2005 15:43.
Anotace
Study: Experience of Student Teachers as a Source of their Pedagogical Knowledge.
Anotace česky
Studie zamýšlející se nad kategorií zkušenost studenta učitelství jako zdroj jeho pedagogických znalostí.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:34