DVOŘÁKOVÁ, Šárka a Aleš SEKOT. Osobnost sportovce v reklamě. In Sportovní management a marketing v ČR. Olomouc: VIKO. s. 21-26. ISBN 80-244-0978-X. 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osobnost sportovce v reklamě
Autoři DVOŘÁKOVÁ, Šárka a Aleš SEKOT.
Vydání Olomouc, Sportovní management a marketing v ČR, s. 21-26, 2004.
Nakladatel VIKO
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 80-244-0978-X
Změnil Změnila: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D., učo 69911. Změněno: 16. 2. 2005 14:44.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 18:49