2004
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
RABUŠICOVÁ, MiladaZákladní údaje
Originální název
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Název česky
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Název anglicky
The Position of Parents as Educational and Social Partners of the School
Autoři
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant)
Vydání
Pedagogika, Praha, PedF UK, 2004, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00012030
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
school; family; relations; partnership; interests of parents; position of parents
Změněno: 24. 2. 2005 11:56, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
V originále
Příspěvek se věnuje vztahům školy a rodiny v několika dimenzích. Zaznamenává postavení rodičů vůči škole v jeho legislativním a programovém rámci a v jeho faktické realizaci, zabývá se možnostmi prosazování zájmů rodičů ve škole a otevřeností školy vůči rodičům a širší veřejnosti a dává v úvahu potencialitu školy jako místa celoživotního učení a jako místa, jež může přispívat k dobrému fungování rodin.
Anglicky
The article identifies several different dimensions of the relationship between parents and school.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaV |
|