2004
Reklamnyj slogan v russkom jazyke
BRANDNER, AlešZákladní údaje
Originální název
Reklamnyj slogan v russkom jazyke
Název česky
Reklamní slogan v ruštině
Název anglicky
The Advertising Slogans in Russian Language
Autoři
BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant)
The Advertising Slogans in the Russian-language.
The Advertising Slogans in the Russian-language.
Vydání
První. Ostrava, Lingua et communicatio in sphaera mercature, od s. 9-15, 7 s. 2004
Nakladatel
Ostravská univerzita (Filozofická fakulta)
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00030935
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-7368-026-2
Klíčová slova anglicky
advertising slogans linguistic aspects advertising communication postmodern society nonstandard character of advertising slogans functional styles
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 25. 6. 2007 16:44, doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.
V originále
Jazyk reklamnych tekstov predstavljajet soboj novyj stil, primykajuščij k publicističeskomu stilju. Možno bylo by ponimat jego kak podstil ili že častičnyj stil publicističeskogo stilja. Reklamynje teksty očen silno vlijajut na sovremennuju rečevuju kommunikaciju. V nastojaščej statje sdelana popytka dat grammatičeskij analiz reklamnogo slogana.
Česky
Jazyk reklamních textů představuje nový styl, který se přimyká k publicistickému stylu. Je možné jej chápat jako podstyl nebo dílčí styl publicistického stylu. Reklamní texty mají velmi silný vliv na současnou řečovou komunikaci. V tomto příspěvku je pokus o gramatickou analýzu reklamního sloganu.
Anglicky
In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogan as an important part of the text in advertising communication item in the Russian-language environment. The advertising slogan is an obligatory part of the advertising communication item. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.