D 2004

Reklamnyj slogan v russkom jazyke

BRANDNER, Aleš

Základní údaje

Originální název

Reklamnyj slogan v russkom jazyke

Název česky

Reklamní slogan v ruštině

Název anglicky

The Advertising Slogans in Russian Language

Autoři

BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant)
The Advertising Slogans in the Russian-language.

Vydání

První. Ostrava, Lingua et communicatio in sphaera mercature, od s. 9-15, 7 s. 2004

Nakladatel

Ostravská univerzita (Filozofická fakulta)

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00030935

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-7368-026-2

Klíčová slova anglicky

advertising slogans linguistic aspects advertising communication postmodern society nonstandard character of advertising slogans functional styles

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 25. 6. 2007 16:44, doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.

Anotace

V originále

Jazyk reklamnych tekstov predstavljajet soboj novyj stil, primykajuščij k publicističeskomu stilju. Možno bylo by ponimat jego kak podstil ili že častičnyj stil publicističeskogo stilja. Reklamynje teksty očen silno vlijajut na sovremennuju rečevuju kommunikaciju. V nastojaščej statje sdelana popytka dat grammatičeskij analiz reklamnogo slogana.

Česky

Jazyk reklamních textů představuje nový styl, který se přimyká k publicistickému stylu. Je možné jej chápat jako podstyl nebo dílčí styl publicistického stylu. Reklamní texty mají velmi silný vliv na současnou řečovou komunikaci. V tomto příspěvku je pokus o gramatickou analýzu reklamního sloganu.