BRANDNER, Aleš. Reklamnyj slogan v russkom jazyke. The Advertising Slogans in the Russian-language. In Lingua et communicatio in sphaera mercature. První. Ostrava: Ostravská univerzita (Filozofická fakulta), 2004. s. 9-15, 7 s. ISBN 80-7368-026-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklamnyj slogan v russkom jazyke
Název česky Reklamní slogan v ruštině
Název anglicky The Advertising Slogans in Russian Language
Autoři BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant).
The Advertising Slogans in the Russian-language.
Vydání První. Ostrava, Lingua et communicatio in sphaera mercature, od s. 9-15, 7 s. 2004.
Nakladatel Ostravská univerzita (Filozofická fakulta)
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00030935
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7368-026-2
Klíčová slova anglicky advertising slogans linguistic aspects advertising communication postmodern society nonstandard character of advertising slogans functional styles
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc., učo 1995. Změněno: 25. 6. 2007 16:44.
Anotace
Jazyk reklamnych tekstov predstavljajet soboj novyj stil, primykajuščij k publicističeskomu stilju. Možno bylo by ponimat jego kak podstil ili že častičnyj stil publicističeskogo stilja. Reklamynje teksty očen silno vlijajut na sovremennuju rečevuju kommunikaciju. V nastojaščej statje sdelana popytka dat grammatičeskij analiz reklamnogo slogana.
Anotace česky
Jazyk reklamních textů představuje nový styl, který se přimyká k publicistickému stylu. Je možné jej chápat jako podstyl nebo dílčí styl publicistického stylu. Reklamní texty mají velmi silný vliv na současnou řečovou komunikaci. V tomto příspěvku je pokus o gramatickou analýzu reklamního sloganu.
Anotace anglicky
In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogan as an important part of the text in advertising communication item in the Russian-language environment. The advertising slogan is an obligatory part of the advertising communication item. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.
VytisknoutZobrazeno: 16. 9. 2019 11:20