HORKÁ, Hana. K pojetí ekologické/environmentální výchovy. In Studie z teorie a metodiky výchovy II. Brno: PdF MU, 2005, s. 45-58. není uvedeno. ISBN 80-210-3687-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K pojetí ekologické/environmentální výchovy
Název anglicky On the conception of ecological/environmental education
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II. od s. 45-58, 14 s. není uvedeno, 2005.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00013691
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3687-7
Klíčová slova česky Koncepce ekologické/environmentální výchovy; polarity a komplementarity; didaktická dimenze; výchova pro (trvale) udržitelný rozvoj;
Klíčová slova anglicky Conception of Environmental education;environmental education; polarity and complementarity; didactical dimension; education towards the permanent and sustainaeble development;
Štítky Conception of Environmental education, eco-pedagogical competency, eco-social competency, environmental education, value competency
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 1. 2. 2010 23:01.
Anotace
Autorka sleduje vývoj pojetí EV. Vymezuje ji jako určující dimenzi výchovy pro udržitelný rozvoj v kontextu RVP ZV.
Anotace anglicky
The author describes the development of the environmental education conception. She interprets it as a determinant dimension in education for sustainable development in the context of the Framework Educational Programme for elementary education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 03:34