2005
Reklamní slogan v ruštině a češtině
BRANDNER, AlešZákladní údaje
Originální název
Reklamní slogan v ruštině a češtině
Název česky
Reklamní slogan v ruštině a češtině
Název anglicky
The Advertising Slogans in the Russian and Czech Language
Autoři
BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant)
Vydání
První. Ústí nad Orlicí, Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004, od s. 43-50, 8 s. 2005
Nakladatel
OFTIS
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00030972
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-86845-15-X
Klíčová slova anglicky
advertising slogans advertising communication postmodern society informative chracter typical elements of all functional styles linguistic aspects of advertising slogans
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 12:22, doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.
V originále
Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.
Česky
Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.
Anglicky
In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogans as an important part of the text in advertising communicatin item in the Russian-language environment. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.