D 2005

Reklamní slogan v ruštině a češtině

BRANDNER, Aleš

Základní údaje

Originální název

Reklamní slogan v ruštině a češtině

Název česky

Reklamní slogan v ruštině a češtině

Název anglicky

The Advertising Slogans in the Russian and Czech Language

Autoři

BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant)

Vydání

První. Ústí nad Orlicí, Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004, od s. 43-50, 8 s. 2005

Nakladatel

OFTIS

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00030972

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-86845-15-X

Klíčová slova anglicky

advertising slogans advertising communication postmodern society informative chracter typical elements of all functional styles linguistic aspects of advertising slogans

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 12:22, doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.

Anotace

V originále

Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.

Česky

Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.