ŘEZÁČ, František. Řízení marketingu v pojišťovně. In Sborník z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy. Brno: MU Brno, 2005, 6 s. ISBN 80-210-3753-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řízení marketingu v pojišťovně
Název anglicky Marketing management in insurance company
Autoři ŘEZÁČ, František.
Vydání Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy, 6 s. 2005.
Nakladatel MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-3753-9
Klíčová slova anglicky company management phase; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Štítky company goals, company management phase, company mission, insurance activity, Insurance Company, marketing management process
Změnil Změnil: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Změněno: 15. 12. 2005 09:51.
Anotace
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu ČR. Ukazuje na vztah fází řízení a jednotlivých úrovní řízení.
Anotace anglicky
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It shows on relationship between management phases and management levels. It determines marketing management process in the insurance company.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 08:51