LACINA, Aleš. Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání? In Sborník celostátního semináře s mezinárodní účastí Didaktické technologie v profesní přípravě učitelů fyziky. České Budějovice: JČSMF, 1995, s. 15-18.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání?
Název anglicky Are didactical technologies the most urgent problem of physics education?
Autoři LACINA, Aleš (203 Česká republika, garant).
Vydání České Budějovice, Sborník celostátního semináře s mezinárodní účastí Didaktické technologie v profesní přípravě učitelů fyziky, od s. 15-18, 4 s. 1995.
Nakladatel JČSMF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
Klíčová slova anglicky Didactical techologies
Štítky Didactical techologies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Aleš Lacina, CSc., učo 1338. Změněno: 23. 4. 2009 11:20.
Anotace
Rozbor a komentář role a důležitosti moderních didaktických technologií ve fyzikálním vzdělávání.
Anotace anglicky
The analysis of the importance and the possible roles of didactical technologies in physics education.
VytisknoutZobrazeno: 9. 8. 2024 11:45