KLAPALOVÁ, Alena. Měření spokojenosti zákazníků. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike. první. Bratislava: Ekonóm, 2005, s. 76-80. ISBN 80-225-2048-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření spokojenosti zákazníků
Název anglicky Measurement of customers satisfaction
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Bratislava, Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike, od s. 76-80, 5 s. 2005.
Nakladatel Ekonóm
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/05:00031064
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-2048-9
Klíčová slova anglicky customer; satisfaction; loyalty; value measurement
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 16. 3. 2010 15:43.
Anotace
Měření spokojenosti zákazníků, kterého výsledkem jsou údaje, jenž podnik může využít pro zlepšení procesů, zkvlaitnění řízení a zvýšení výkonů a posléze i výsledků není jednoduchou záležitostí. Autorka se pokusila v článku tuto složitost naznačit a ukázat, jakým směrem se teorei i empirie ubírá.
Anotace anglicky
Customerssatisfaction measurement, which results into the data and information usable for process and management improvement and growht of outputs and profit, is not the simple matter. The author of the paper tried to indicate this complexity and show the direction of theoretical and empirical effort.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 11:20