D 2004

Hodnocení bakalářek ošetřovatelství při ošeřovatelské praxi

KYASOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Hodnocení bakalářek ošetřovatelství při ošeřovatelské praxi

Název česky

Hodnocení bakalářek ošetřovatelství při ošeřovatelské praxi

Název anglicky

Evaluation students of nursing in nursing practice

Autoři

KYASOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant)

Vydání

Ostrava, Sborník IV. Ostravské sympozium ošetřovatelství, od s. 116-118, 3 s. 2004

Nakladatel

Ostravská univerzita, Zdravotně sociální fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

30000 3. Medical and Health Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

80-7042-351-X

Klíčová slova česky

ošetřovatelská praxe; bakalářské studium ošetřovatelství; hodnocení

Klíčová slova anglicky

nursing practice; a bachelor's degree in nursing; evaluation
Změněno: 24. 6. 2009 11:48, doc. PhDr. Miroslava Kyasová, PhD., MBA

Anotace

V originále

Ošetřovatelská praxe je nezbytnou součástí studijního programu bakalářského studia ošetřovatelství Má přínos pro celkové dotváření profilu absolventa a v průběhu studia plní funkci syntetizující a aplikační. Staničními sestrami byly hodnoceny rozdíly v chování, odborných vědomostech a dovednostech, v organizačních schopnostech 106 studentek při ošetřovatelské praxi na konci prvního a třetího semestru studia. Statisticky signifikantní rozdíly byly zjištěny v odborných vědomostech a dovednostech a jejich aplikaci v ošetřovatelské péči.

Anglicky

Nursing practice is an essential part of the bachelor study program study nursing. My contribution to the overall completion of the profile, and a graduate course of study functions as synthesis and application. Nurses assessed differences in the behavior of professional knowledge and skills, organizational skills in 106 students in the nursing practice at the end of the first and third semester of study. Statistically significant differences were found in professional knowledge and skills and their application in nursing care.