VLČKOVÁ, Kateřina. Učia sa žiaci efektívne? Naša škola. Slovensko, 2003, roč. 7, č. 1, s. 14-19. ISSN 1335-2733.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učia sa žiaci efektívne?
Název česky Učí se žáci efektivně?
Název anglicky Do the pupils learn in an effective way?
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Naša škola, Slovensko, 2003, 1335-2733.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00019882
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky effective learning of foreign languages; using of learning strategies
Štítky using of learning strategies
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 14:38.
Anotace
Článek je popularizačním zpracováním empirického výzkumu používání nepřímých (podpůrných) strategií učení cizímu jazyku (metakognitivní, afektivní a sociální strategie). Odpovídá na otázku, zda se čeští gymnazisté učí cizí jazyky efektivně či nikoli.
Anotace česky
Článek je popularizačním zpracováním empirického výzkumu používání nepřímých (podpůrných) strategií učení cizímu jazyku (metakognitivní, afektivní a sociální strategie). Odpovídá na otázku, zda se čeští gymnazisté učí cizí jazyky efektivně či nikoli.
Anotace anglicky
How use the students of upper secondary comprehensive school indirect foreign language learning strategies? Do they learn in an effective way?
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 01:04