VLČKOVÁ, Kateřina. Učia sa žiaci efektívne? Naša škola. Slovensko, 2003, roč. 7, č. 1, s. 14-19. ISSN 1335-2733. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Učia sa žiaci efektívne? |
Název česky | Učí se žáci efektivně? |
Název anglicky | Do the pupils learn in an effective way? |
Autoři | VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Naša škola, Slovensko, 2003, 1335-2733. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/03:00019882 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | effective learning of foreign languages; using of learning strategies |
Štítky | using of learning strategies |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 14:38. |
Anotace |
---|
Článek je popularizačním zpracováním empirického výzkumu používání nepřímých (podpůrných) strategií učení cizímu jazyku (metakognitivní, afektivní a sociální strategie). Odpovídá na otázku, zda se čeští gymnazisté učí cizí jazyky efektivně či nikoli. |
Anotace česky |
---|
Článek je popularizačním zpracováním empirického výzkumu používání nepřímých (podpůrných) strategií učení cizímu jazyku (metakognitivní, afektivní a sociální strategie). Odpovídá na otázku, zda se čeští gymnazisté učí cizí jazyky efektivně či nikoli. |
Anotace anglicky |
---|
How use the students of upper secondary comprehensive school indirect foreign language learning strategies? Do they learn in an effective way? |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/02/1247, projekt VaV | Název: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení |
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení |
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 11:20