D 2005

K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.

ŠIMONÍK, Oldřich

Základní údaje

Originální název

K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.

Název česky

K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.

Název anglicky

K some possibilities usage pedagogic practice in theoretic also practical component pedagogic- psychological disposition future teachers.

Autoři

ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)

Vydání

Vydání první. Banská Bystrica. História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. od s. 315-316., 2 s. 2005

Nakladatel

PdF UMB.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012671

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8083-107-6

Klíčová slova anglicky

preparatin teachers; theory; practice
Změněno: 27. 6. 2008 11:16, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.

Anotace

V originále

Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Předměty teoretické a předměty aplikované. Pedagogická praxe. Stáže na školách. Pedagogické dovednosti.

Anglicky

Search optimum proportion among theory and practice in priparve teachers. Subjects theoretic plus subjects applied. Pedagogical practice. Pedagogical skils.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole