2005
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
ŠIMONÍK, OldřichZákladní údaje
Originální název
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název česky
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název anglicky
K some possibilities usage pedagogic practice in theoretic also practical component pedagogic- psychological disposition future teachers.
Autoři
ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)
Vydání
Vydání první. Banská Bystrica. História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. od s. 315-316., 2 s. 2005
Nakladatel
PdF UMB.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012671
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8083-107-6
Klíčová slova anglicky
preparatin teachers; theory; practice
Změněno: 27. 6. 2008 11:16, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
V originále
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Předměty teoretické a předměty aplikované. Pedagogická praxe. Stáže na školách. Pedagogické dovednosti.
Anglicky
Search optimum proportion among theory and practice in priparve teachers. Subjects theoretic plus subjects applied. Pedagogical practice. Pedagogical skils.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|