D 2005

Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku

DOLEŽALOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku

Název česky

Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku

Název anglicky

Corporate Social Responsibility - development of thought

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Klára

Vydání

1. vydání. Brno, Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. od s. 13-22, 10 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-3820-9

Klíčová slova anglicky

Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance
Změněno: 9. 1. 2006 16:34, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.

Česky

Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.