DOLEŽALOVÁ, Klára. Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku. In Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 13-22. ISBN 80-210-3820-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
Název česky Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
Název anglicky Corporate Social Responsibility - development of thought
Autoři DOLEŽALOVÁ, Klára.
Vydání 1. vydání. Brno, Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. od s. 13-22, 10 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-3820-9
Klíčová slova anglicky Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance
Štítky Corporate Social Performance, Corporate Social Responsibility
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:34.
Anotace
Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.
Anotace česky
Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 21:27