2005
Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
DOLEŽALOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
Název česky
Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
Název anglicky
Corporate Social Responsibility - development of thought
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Klára
Vydání
1. vydání. Brno, Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. od s. 13-22, 10 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3820-9
Klíčová slova anglicky
Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance
Změněno: 9. 1. 2006 16:34, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
V originále
Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.
Česky
Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.