2005
Práce školního psychologa s učiteli
ŠAFÁŘOVÁ, Michaela a Miroslava ŠTĚPÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Práce školního psychologa s učiteli
Název česky
Práce školního psychologa s učiteli
Název anglicky
Psychological Services for Teachers in Schools
Autoři
ŠAFÁŘOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant) a Miroslava ŠTĚPÁNKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
2005
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/05:00014003
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
school psychology; teachers; psychological Services
Změněno: 11. 10. 2005 13:29, Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D.
V originále
Workshop byl zaměřen na oblast práce s učiteli v kontextu funkce školního psychologa. Jedním z hlavních a nejdůležitějších úkolů školního psychologa je působení na psychosociální klima školy, které může být přímé (on sám pracuje se třídami, podílí se na některých koncepčních krocích, osvětová činnost) a nepřímo skrze práci s učiteli (např. výcvik psychosociálních dovedností, supervizní a edukační činnost), kteří nabyté poznatky uplatňují v práci s dětmi. V průběhu workshopu jsme prezentovali třy oblasti práce s učiteli - prevenci, intervenci a podporu. Dále jsme nastínili možná úskalí práce s učiteli a důležité aspekty budování kooperativního vztahu založeného na důvěře.
Anglicky
Psychological Services for Teachers in Schools.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaV |
|