ŘEZÁČ, František. Marketingové řízení pojišťovacího podniku. In Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu. Bratislava: EU Bratislava, 2005, 5 s. ISBN 80-225-2120-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení pojišťovacího podniku
Název anglicky Marketing management in insurance company
Autoři ŘEZÁČ, František.
Vydání Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 s. 2005.
Nakladatel EU Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-2120-5
Klíčová slova anglicky company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Štítky company goals, company management conceptions, company mission, insurance activity, Insurance Company, marketing management process
Změnil Změnil: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Změněno: 6. 4. 2006 13:35.
Anotace
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.
Anotace anglicky
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 18:17