FROSTOVÁ, Jana. Problematika interpretace lidové písně z hlediska pěvecké techniky. In Musica viva in schola XIX. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 82 - 85. ISBN 80-210-3796-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika interpretace lidové písně z hlediska pěvecké techniky
Název česky Problematika interpretace lidové písně z hlediska pěvecké techniky
Název anglicky Problems of the interpretation of folk songs from the point of wiev of singing technique
Autoři FROSTOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Musica viva in schola XIX. od s. 82 - 85, 4 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00014015
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3796-2
Klíčová slova česky interpretace lidové písně pěvecká technika
Klíčová slova anglicky interpretation folk songs singing technique
Změnil Změnila: doc. MgA. Jana Frostová, Ph.D., učo 2369. Změněno: 16. 3. 2010 23:39.
Anotace
Zpěvu lidových písní se může věnovat každý, kdo má k této vokální formě vztah. Je však nutno vzít v úvahu některé důležité aspekty jako je růst i působení v určité folklórní oblasti, možnosti a schopnosti pěvecko-technické nápodoby, fyziologické předpoklady, hudební vlohy i hlasová odolnost.Praktické ověřování výsledků autorčina dlouhodobého výzkumu, který je zaměřen na kvalitu hlasu.
Anotace anglicky
Everybody can sing folk songs if they have that activity. But certain aspects are necessary, e.g. one's life in a folklore region, possibilities and abilities of an imitation of the singing technique, physiotopical makings, musical talent and voice resistance.Practical testing of the results brought by the author s long-term research into the quality of voice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 11:25