DOKULIL, Miloš. Kdo hoří, anebo spíše kde hoří? In Teachers and Health. 1. vyd. Brno: Paido + Universitas Masarykiana Brunensis, 2004, s. 22-26. ISBN 80-210-3634-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Název česky Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Název anglicky Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?
Autoři DOKULIL, Miloš (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Teachers and Health, od s. 22-26, 5 s. 2004.
Nakladatel Paido + Universitas Masarykiana Brunensis
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-210-3634-6
UT WoS 000264734800001
Klíčová slova anglicky crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectation; irradiating teacher personality
Štítky crisis, idea and deed, inducing of expectation, institution, irradiating teacher personality, mission, personal example, social customs, stress, teaching profession, tradition, value of life
Změnil Změnil: prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc., učo 1013. Změněno: 30. 1. 2008 17:11.
Anotace
1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců...
Anotace anglicky
1. The basic stressing problems, aren't they outside school? 2. Aren't we playing with the tradition (and heritage) and function of the school? 3. The threat of exponential knowledge engorgement must be anticipated! 4. The most difficult roles must be mastered from one's own background, and that also by provoking certain expectations in her/his pupils...
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 06:17