2005
Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání
KNOPOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání
Název česky
Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání
Název anglicky
Work Bedřich Smetana in music education
Autoři
KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Musica viva in schola, od s. 35-43, 9 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00031153
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3796-2
Klíčová slova česky
činnosti poslechové;hudebně vyjadřovací prostředky;taneční prvek;B. Smetana;polka;obkročák
Klíčová slova anglicky
mucis; listening; developement;individual aktivity;B. Smetana; polka; obkročák
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2010 10:59, PhDr. Blanka Knopová, CSc.
V originále
K porozumění hudebního sdělení napomáhají čtyři základní činnosti-vokální, instrumentální, hudebně pohybové a poslechové. Jejich prostřednictvím dochází k osvojování jednotlivých hudebně vyjadřovacích prostředků, k aktivizaci studentů a k počátkům elementárního muzicírování.
Anglicky
To understand musical message assist the four basic activities-vocal, instrumental, music movement and listening. Through for the acquisition of musical and linguistic resources, to the activation of elementary students and the origins of music making.