D 2005

Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty

DOLEŽALOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty

Název česky

Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty

Název anglicky

Application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Klára

Vydání

1. vyd. Zvolen, Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ, od s. 69-73, 5 s. 2005

Nakladatel

Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-89029-97-3

Klíčová slova anglicky

Stakeholders; Corporate Social Responsibility; Company Life Cycle
Změněno: 9. 1. 2006 16:35, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.

Česky

Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.