ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA. Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her. In Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků. 1. vyd. Brno: VUT Brno, 2005. ISBN 80-214-3099-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her
Název česky Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her
Název anglicky Analysis of consumer bahaviour - the case of mobile games
Autoři ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA.
Vydání 1. vyd. Brno, Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků, 2005.
Nakladatel VUT Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-3099-0
Klíčová slova anglicky Management; desk research; leadership style
Štítky desk research, leadership style, management
Změnil Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 23. 5. 2017 12:35.
Anotace
Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomocí mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Výzkum směřuje právě do této oblasti a jeho cílem je vytvořit podklady pro rozsáhlejší studii, která zkoumá faktory ovlivňující hraní her na mobilních telefonech a jejich rozdíly mezi vybranými zeměmi.
Anotace anglicky
Mobile commerce is nowadays very popular term, for several reasons. The basic one is of course the advance of technologies in the mobile telecommunications and development of new means of payments. Mobile commerce can be defined as a kind of business transactions, which are realized at least partially through mobile communications devices such as mobile phones or PDA, while they take place usually at the beginning or end of the process. The following research is targeted to this field and its goal is to create basics for more extensive studies exploring factors influencing mobile gaming and differences among chosen countries.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 18:41