Detailed Information on Publication Record
2005
Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání
KNOPOVÁ, BlankaBasic information
Original name
Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání
Name in Czech
Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání
Name (in English)
Musicaly creative play-the way integrative meaning of musical education
Authors
KNOPOVÁ, Blanka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
2005
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00031171
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
hudební hra, pohybový prvek, rytmizace, poslechové dovednosti, dramatizace textu, improvizační cvičení
Keywords in English
rytmical feeling; elementary moving; hearing skills; improvisation exercises in connection with dramatisation of literary model
Změněno: 12/3/2010 10:56, PhDr. Blanka Knopová, CSc.
V originále
Hudební hra tvoří základ hudebního vzdělávání zejména u dětí předškolního a mladšího školního věku. Jejím prostřednictví dochází k osvojování základních hudebních dovedností, které následně umožňují vlastní aktivní a tvořivý projev. V projektu O perníkové chaloupce jsou obsaženy prvky dramatické, literární, hudební výchovy, jsou využity postupy vedoucí k rozvoji komunikativních dovedností. Projekt byl realizován se žáky 1. třídy. Ve video ukázce jsou zachyceny jednotlivé kroky vedoucí od literární předlohy až k hudebnímu zpracování.
In English
Workshop will be divided into two parts.The first part will include suggestions for the work with children. We will focus on progress of hearing skills, rytmical feeling, elementary moving expression in connection with song, text, listening composition, improvisation exercises. In the second part that been realized in the school musical teaching with children from the first class.