2005
Hodnota a hodnota pro zákazníka
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Hodnota a hodnota pro zákazníka
Název česky
Hodnota a hodnota pro zákazníka
Název anglicky
Value and value for customer
Autoři
Vydání
první. Bratislava, Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu, s. 63-131, 2005
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislave
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
value value for customer different concepts of value
Změněno: 8. 6. 2009 14:53, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžhéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Česky
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Anglicky
Paper concerns the problems of the concept "value" and "value for customer" and introduces some basic differnet views on this concept.