SEDLÁČEK, Marek. Východiska poslechových činností ve výuce hudební výchovy na základních a středních školách (k sémantické analýze Obětem Hirošimy Krzysztofa Pendereckého). In Musica viva in schola XIX. 1. vyd. Brno: MU. s. 68-81, 13 s. ISBN 80-210-3796-2. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Východiska poslechových činností ve výuce hudební výchovy na základních a středních školách (k sémantické analýze Obětem Hirošimy Krzysztofa Pendereckého)
Název anglicky Theoretical Base of Listening Activities for Teaching Music in Primary and Secondary Schools (to the semantic analysis of Thren - To the Victims of Hiroshima of Krzysztof Penderecki)
Autoři SEDLÁČEK, Marek (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Musica viva in schola XIX. od s. 68-81, 13 s. 2005.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031234
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3796-2
Klíčová slova česky hudební výchova; hudba témbrů; Penderecki; sémantická analýza; hudební analýza
Klíčová slova anglicky music education; timbre music; Penderecki; music analysis; semantic analysis
Štítky music analysis, music education, Penderecki, timbre music
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D., učo 1280. Změněno: 7. 3. 2010 10:55.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na interpretaci artificiální hudby 20. století, konkrétně na dílo Obětem Hirošimy K. Pendereckého, které je zde zkoumáno metodou procesuální a sémantické analýzy.
Anotace anglicky
This contribution is focused on interpretation of artificial music of 20th century, especially on Threnody for the Victims of Hiroshima. A procesual and semantic analysis is a main method used there.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:09