JANÍKOVÁ, Věra. Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení. In Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: MSD, 2005, s. 115-124. ISBN 80-86633-38-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 115-124, 10 s. 2005.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012864
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-38-1
Klíčová slova anglicky learning strategies; teaching foreign languages; children with specific learning difficulties
Štítky learning strategies, teaching foreign languages
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 20. 3. 2006 15:05.
Anotace
Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní výukové aktivity.
Anotace anglicky
This article is aimed at social and affective strategies in teaching foreign languages to children with specific learning difficulties and presents some teaching activities for the teaching of German as a foreign language.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 17:21