D 2005

Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

HORKÁ, Hana a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

Název anglicky

Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 80-92, 13 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012895

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

intervening behavior; teacher trainer; primary school;professional competencies;theoretical background

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 12. 2006 13:34, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU.

Anglicky

The paper provides an analysis of intervening behaviorof teacher trainers of future primary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole