2005
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
HORKÁ, Hana a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Název anglicky
Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 80-92, 13 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012895
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky
intervening behavior; teacher trainer; primary school;professional competencies;theoretical background
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 12. 2006 13:34, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU.
Anglicky
The paper provides an analysis of intervening behaviorof teacher trainers of future primary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|