PECINA, PAVEL a JOSEF PECINA. Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků. In XXIII. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Brno. Brno: Univerzita obrany, 2005, s. 45-45. ISBN 80-85960-92-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků
Název česky Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků
Název anglicky The influence of the Problem Methods of Education on the Development of Technical Creativityof the Students
Autoři PECINA, PAVEL (203 Česká republika, garant) a JOSEF PECINA (203 Česká republika).
Vydání Brno. Brno, XXIII. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu, od s. 45-45, 1 s. 2005.
Nakladatel Univerzita obrany
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031286
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85960-92-3
Klíčová slova česky výukový problém problémová metoda experiment
Klíčová slova anglicky educational problem problem method experiment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 30. 9. 2009 11:50.
Anotace
Článek pojednává o problémové výuce fyziky a o experimentu, který byl proveden na I. Německém zemském gymnáziu v druhém pololetí školního roku 2003-2004 ve fyzice. V něm jsme ověřovali vliv problémové výuky na rozvoj tvořivosti žáků II.ročníku víceletého gymnázia. Úvodní část je věnována stručné charakteristice problémové výuky, druhá-rozsáhlejší část je zaměřena na stručný popis a prezentaci provedeného výzkumu.
Anotace anglicky
The article deals with a problem teaching process of physics and with an experiment that was made in physics at the German regional grammar school(Německé zemské gymnázium) in the second half of 2003/2004 school year. We verified the influence of a problem teaching process onto a development of creativity of students of the third class of a grammar school. The introductory part contents a brief characteristic of problem teaching process, the secondlonger-patr is aimed to a brief description and presentation of the explorationperformed.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 22:04