JARKOVSKÁ, Lucie. Gender v českém školství - teorie a praxe. In DOPITA, Miroslav a Antonín STANĚK. RVP v praxi učitele výchovy k občanství - se zaměřením na potírání rasové a národnostní nesnášenlivosti. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005, s. 132-142. ISBN 80-244-1250-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Gender v českém školství - teorie a praxe
Název anglicky Gender in Czech Education - Theory and Praxis
Autoři JARKOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, RVP v praxi učitele výchovy k občanství - se zaměřením na potírání rasové a národnostní nesnášenlivosti, od s. 132-142, 11 s. 2005.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/05:00013075
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-244-1250-0
Klíčová slova anglicky gender; školství; vzdělávání; rovné příležitosti
Štítky gender, rovné příležitosti, vzdělávání, školství
Změnil Změnila: doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D., učo 21642. Změněno: 7. 2. 2006 09:42.
Anotace
Cílem tohoto článku je osvětlit principy rovných příležitostí dívek a chlapců ve vzdělávacím procesu a navrhnout postupy, kterými je možno podílet se na zvyšování genderové rovnosti.
Anotace anglicky
The article aims to introduce the principles of equal opportunities of girls and boys during the educational process and to suggest steps to enhance gender equity in schools.
Návaznosti
GD403/03/H135, projekt VaVNázev: Analýza psychosociálních charakteristik české populace z aspektu gender
Investor: Grantová agentura ČR, Analýza psychosociálních charakteristik české populace z aspektu gender
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:59