HRADILOVÁ, Lenka, Helena JEDLIČKOVÁ a Iva TYMRÁKOVÁ. Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky. In Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov. 1. vyd. Nitra: Přírodovědec č. 171, 2005, s. 140 - 146. ISBN 80-8050-848-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky
Název česky Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky
Název anglicky Alternative forms of education and pedagogical practical
Autoři HRADILOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Helena JEDLIČKOVÁ (203 Česká republika) a Iva TYMRÁKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Nitra, Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov, od s. 140 - 146, 7 s. 2005.
Nakladatel Přírodovědec č. 171
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00025528
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8050-848-8
Klíčová slova česky Alternativní formy vzdělávání a pedagogická praxe
Klíčová slova anglicky Alternative forms of education and pedagogical practical
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 2. 7. 2009 13:28.
Anotace
V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledu jednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.
Anotace anglicky
This article presents thematic teaching programmes as an example of integration of expertise and methodology for undergraduate education of future teachers. It presents the main objectives, preparation and realization issues of teaching programmes as well as their analysis and evaluation from the aspect of students, school teachers, pupils and the teachers at the Department of biology at the Faculty of Education MU Brno
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 13:57