J 2004

Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?

Název anglicky

The electronical questioning in educational research

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)

Vydání

Pedagogika, Praha, PdF UK, 2004, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00019954

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

education; research; questionaire; e-mail
Změněno: 18. 6. 2008 23:08, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

V našem příspěvku se věnujeme elektronickému, především emailovému dotazování v pedagogickém výzkumu v dnešním českém prostředí. Elektronické dotazování chápeme jako techniku sběru dat využívající pro komunikaci mezi výzkumníkem a respondentem webové stránky nebo email. Dotazování prostřednictvím elektronických médií je tématem poměrně novým, které se dosud v odborné literatuře netěší přílišné pozornosti ani v textech zaměřených na metodologické otázky pedagogického výzkumu

Anglicky

This contribution is based on the writers own research of the culture of Czech schools, currently carried out using a set of quantitative and qualitative methods.

Návaznosti

GA406/01/1078, projekt VaV
Název: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje