STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému. In Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.). Olomouc: Univerzita Palackého, 2005, s. 144-147. ISBN 80-244-1079-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému
Název anglicky Comparation between form teacher in Czech and French educational system
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání Olomouc, Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.), od s. 144-147, 4 s. 2005.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00014548
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-1079-6
Klíčová slova anglicky form teacher; Czech shool system; French school system; careers counselling; careers orientation;healthy development of a pupil
Štítky careers counselling, careers orientation, Czech shool system, form teacher, French school system
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 24. 1. 2007 11:21.
Anotace
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s celou řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Záměrem příspěvku je srovnání některých shodných i odlišných regionálních zvláštností v těchto specifických edukačních činnostech učitelů, podporujících rozvíjení zdravých životních potencí žáků.
Anotace anglicky
Form teacher is an integrating coordinating factor with a number of important educational tasks, related to his students, their families, other teachers, headteacher and sometimes public. The plan of this article is a comparison of regional distinctions in these unique educational activities of teachers,supporting the development of healthy life potencies of pupils.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 14:08