Detailed Information on Publication Record
2005
Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
ŠŤÁVA, JanBasic information
Original name
Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Name in Czech
Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 2. stupně ZŠ a SŠ v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Name (in English)
Intervening Behavior of Teacher Trainers of Secondery School Teachers at the Faculty of Education MU
Authors
ŠŤÁVA, Jan (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, p. 80-91, 12 pp. 2005
Publisher
Pedagogická fakulta MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00013271
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3884-5
Keywords in English
intervening behavior; teacher trainers; the students of the Secondery Education; professional practice
Změněno: 14/2/2006 16:51, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá možnými intervencemi fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 2 st. ZŠ a SŠ na PedF MU v Brně.
In English
The paper provides of intervening behaviorof teacher trainers of future secondary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|