D 2005

Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.

Název anglicky

Gender differencies in using foreing language learning strategies.

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 75-81, 7 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013278

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3919-1

Klíčová slova anglicky

foreign language leraning strategies; gender differencies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Změněno: 27. 5. 2008 17:48, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Inventarizační výzkum strategií učení cizímu jazyku (CJ) potvrzuje genderové rozdíly v používání strategií učení CJ. Dívky používají strategie více než hoši a zároveň používají i některé strategie odlišné.

Anglicky

The research into foreign language learning strategies (FLLS) through inventories con-firmed the gender differences in using FLLS at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU). Girls use more FLLS than boys, and they use different strategies.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka