2005
Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.
Název anglicky
Gender differencies in using foreing language learning strategies.
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 75-81, 7 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00013278
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3919-1
Klíčová slova anglicky
foreign language leraning strategies; gender differencies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Změněno: 27. 5. 2008 17:48, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Inventarizační výzkum strategií učení cizímu jazyku (CJ) potvrzuje genderové rozdíly v používání strategií učení CJ. Dívky používají strategie více než hoši a zároveň používají i některé strategie odlišné.
Anglicky
The research into foreign language learning strategies (FLLS) through inventories con-firmed the gender differences in using FLLS at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU). Girls use more FLLS than boys, and they use different strategies.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|