Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{630867, author = {Zounek, Jiří and Sebera, Martin}, article_location = {Brno}, article_number = {10}, keywords = {ICT; teacher; innovation; teaching; theory; higher education}, language = {cze}, issn = {1211-6971}, journal = {SPFFBU}, title = {Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií.}, volume = {2005}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 630867 AU - Zounek, Jiří - Sebera, Martin PY - 2005 TI - Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. JF - SPFFBU VL - 2005 IS - 10 SP - 95-108 EP - 95-108 PB - Masarykova univerzita SN - 12116971 KW - ICT KW - teacher KW - innovation KW - teaching KW - theory KW - higher education N2 - Text se zabývá výzkumným šetřením, v němž jsme zjišťovali postoje studentů učitelství dvou fakult Masarykovy univerzity k ICT ve vzdělávání s cílem zjistit individuální míru inovativnosti. Zjišťovali jsme rovněž, zda a v čem jsou rozdíly mezi fakultami či mezi pohlavími. Náš výzkum byl založen na Rogersově teorii difuze inovací, zejména pak na jeho kategorizaci osvojitelů inovací. Vycházíme z předpokladu, že postoje studentů učitelství k ICT a jejich tendence k inovativnosti budou významně ovlivňovat jejich obecný přístup k moderním informačním a komunikačním technologiím v budoucí učitelské praxi i ke konkrétnímu využití ICT ve vyučování a učení. ER -
ZOUNEK, Jiří a Martin SEBERA. Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. \textit{SPFFBU}. Brno: Masarykova univerzita, 2005, roč.~2005, č.~10, s.~95-108. ISSN~1211-6971.
|