VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 330 s. (Spisy PrF MU v Brně. Řada teoretická ; Sv. 284). ISBN 80-210-3607-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly)
Název anglicky Unfair competition and advertising : (selected chapters)
Autoři VEČERKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání Vyd. 1. Brno, 330 s. (Spisy PrF MU v Brně. Řada teoretická ; Sv. 284), 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/05:00031491
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 80-210-3607-9
Klíčová slova česky nekalá soutěž; reklama;klamavá reklama; srovnávací reklama; právní ochrana; obchodní zákoník;
Klíčová slova anglicky unfair competition; advertising; misleading advertising; comparative advertising; legal protection; Commercial Code;
Štítky Advertising, Commercial Code, comparative advertising, Legal protection, misleading advertising, Unfair competition
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: JUDr. Eva Večerková, Ph.D., učo 1826. Změněno: 29. 3. 2010 18:47.
Anotace
V publikaci je uveden přehled o vývoji právní úpravy nekalé soutěže (generální klauzule a právních prostředků ochrany), a to podle Pařížské úmluvy na ochranu průmyslového vlastnictví z r. 1883, podle zákona proti nekalé soutěži z r. 1927 a podle obchodního zákoníku z r. 1991 až dosud. V kapitole o reklamě je zpracována právní úprava klamavé reklamy a srovnávací reklamy podle obchodního zákoníku a podle evropské směrnice o klamavé a srovnávací reklamě, dále je věnována pozornost některým veřejnoprávním zákonům, např. zákonu o regulaci reklamy, zákonu o ochraně spotřebitele apod.
Anotace anglicky
The publication provides an overview of legal regulation of unfair competition (the general clause and the legal means of protection), according to the Paris Convention for the Protection of Industrial Property from 1883, according to the Law against Unfair Competition from 1927 and the Commercial Code from 1991 till present. The chapter on advertising contains legal regulation of misleading advertising and comparative advertising under the Commercial Code and under the European Directive on misleading and comparative advertising, also contains some public law, as the Law on Advertising Regulation, the Consumer Protection Law, etc.
Návaznosti
MSM0021622405, záměrNázev: Evropský kontext vývoje českého práva po roce 2004
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Evropský kontext vývoje českého práva pro roce 2004
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 21:32