OŠLEJŠEK, Radek. Component-based Rendering System. In Spring Conference on Computer Graphics 2006. Bratislava, Slovakia: Comenius University, Bratislava, 2006, s. 71-74. ISBN 80-223-2175-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Component-based Rendering System
Název česky Renderovací systém založený na softwarových komponentách
Autoři OŠLEJŠEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, Slovakia, Spring Conference on Computer Graphics 2006, od s. 71-74, 4 s. 2006.
Nakladatel Comenius University, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20206 Computer hardware and architecture
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/06:00041164
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-223-2175-3
Klíčová slova anglicky global illumination; generic rendering architecture; components; object-oriented decomposition
Štítky components, generic rendering architecture, Global Illumination, Object-oriented decomposition
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D., učo 3636. Změněno: 28. 4. 2011 11:29.
Anotace
The paper introduces a high-level decomposition of a generic rendering architecture that is able to cover a wide variety of rendering strategies. The architecture is proposed according to common features found by the analysis of energy distribution techniques. The basic architectural decomposition is extended by a component model. A system based on components enables to replace components with an alternative implementation at runtime. Components therefore makes the graphics system flexible, extensible and easily manageable. It would allow to change illumination strategies at runtime, to combine the strategies, and to facilitate a parallel processing.
Anotace česky
Článek popisuje základní dekompozici generické renderovací architektury, která je vhodná pro širokou škálu různých zobrazovacích technik. Vytvořená architektura byla navržena na základě analýzy různých metod šíření globální energie ve scéně. Základní strukturní objektová dekompozice je rozšížena o komponentový model. Systém založaný na softwarových komponentách umožňuje za běhu měnit komponenty za jejich alternativní implementace, což dává možnost kombinovat zobrazovací strategie. Nabízí se také možnost paralelního zpracování.
Návaznosti
GP201/06/P247, projekt VaVNázev: Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě
Investor: Grantová agentura ČR, Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě
LC06008, projekt VaVNázev: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 16:40