CÍDLOVÁ, Hana, Michaela ZEMANOVÁ a Emílie MUSILOVÁ. Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II. In XXIV International Colloquium on the Acquisition Process Management. Brno: University of Defence, Faculty of Economics and Management, 2006, 7 s. ISBN 80-7231-139-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II
Název česky Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II
Název anglicky Motivational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education II
Autoři CÍDLOVÁ, Hana, Michaela ZEMANOVÁ a Emílie MUSILOVÁ.
Vydání Brno, XXIV International Colloquium on the Acquisition Process Management, 7 s. 2006.
Nakladatel University of Defence, Faculty of Economics and Management
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7231-139-5
Klíčová slova anglicky chemstry; motivation; interdisciplinarity; education
Štítky chemstry, Education, interdisciplinarity, motivation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 11. 4. 2011 17:18.
Anotace
Příspěvek obsahuje ukázky připravované sbírky zábavných motivačních úloh pro výuku chemie na základních a středních školách. V souvislosti se současnými trendy výuky je práce zaměřena na integrované využití poznatků z více vyučovacích předmětů. V příspěvku naleznete vybrané ukázky motivačních úloh využívajících kromě chemie také fyziku, dějepis a matematiku. Práce je součástí rozsáhlejšího projektu, o němž bylo referováno již např. v příspěvku Ivana Brňovjáková, Hana Cídlová, Helena Hlavičková, Emílie Musilová, Hana Nováčková: Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením (na tomto kolokviu v roce 2005).
Anotace anglicky
The authors of this paper are preparing a collection of exercises that should help as a means of motivation at chemistry education. The work is focused on combination of knowledge of more educational subjects. This paper gives examples of motivation exercises using not only chemistry, but also physics, history and mathematics. This work is a part of a larger project that was discussed also in the paper Ivana Brňovjá-ková, Hana Cídlová, Helena Hlavičková, Emílie Musilová, Hana Nováčková: Moti-vational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education (on this colloquium, 2005).
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:29